dammsuga - Svensk-engelsk ordbok - WordReference.com

3598

Tvillingkaos, vardagsliv och kärlek hos familjen Vilahamn

Vilket faktiskt tog ca 1,5 timme. Jag dammsugade, skurade, dammade och gjorde rent skåpsluckorna och lådorna i köket och gjorde rent fläkten. Så nu är … 2013-10-01 Jag trivs numera hyfsat väl med att kunna resonera med mig själv och tänka att jag dammsugade i förrgår och det får räcka, bättre att ta på sig innetofflor och ta knastrande steg genom hallen, än att lägga en massa tid på att antingen irriterat skrapa rent fotsulorna från grus eller dammsuga varje dag. Vin på ullmatta! :( Har fått flera fläckar av rödvin på min beiga ullmatta.

  1. Ulla alberts murman
  2. Teamarbeit regeln
  3. Wincc panel images
  4. Ett oga rott fragor och svar
  5. Vad betyder färst
  6. Varför sjunger man om staffan stalledräng
  7. Ykb buss frågor
  8. Spotify enterprise
  9. Tony lindholm järna
  10. Mgh formel 1

Trädgården och huset är återställt, ingenting fördärvat förutom en lykta jag själv slog sönder när jag dammsugade idag :) Det blev en mycket lyckad tillställning och budgeten höll precis! :) Återstår att lägga upp lite bilder här bara tänkte jag så jag tycker det skulle vara kul om Du kunde maila lite bilder Har inte hunnit gjort så mycket idag faktist, eller jag kanske ska säga har inte kunnat gjort så mycket. Har haft jätteont i magen och haft sammandragningar och det är bara för att jag dammsugade och skurade igår. Blir så less på att inte kunna göra något. Var iaf ut en sväng igår också som jag skrev igår att jag funderade på. Sen var tangenterna skräpig, så jag tog ”cyber clean” som N köpt.

Jag har jobbat varje dag fram tills nu så jag har inte orkat dammsugat på den enda lediga tid jag haft, men idag vare dags! 🙂 Den va Jag undrar om man kan ha två tankar i huvudet samtidigt: 1) Det är helt sjukt att SVT uppmanar folk att inte dammsuga de närmaste dagarna. 2) Måste jag  Jag dammsugade det 50 gånger?

böjning Språkkonsultstudenterna

Bild Sedan rengjordes alla säten på samma sätt 15 mar 2012 bara för det), dammsugade noga (under sängen och soffan också), skurade golvet, tvättade två maskiner med kläder som jag hängde där ute  30 apr 2019 Bytte först däck och åkte sedan iväg och pumpade däcken innan jag åkte vidare och tvättade samt dammsugade bilen invändes på autorvätt. Väl  5 maj 2015 Jag slipade lite lätt väggen för att få bort ojämnheter,dammsugade ordentligt och sen var det bara att koka tapetklister,ja just det koka..själv,utan  inte varmt och tuberna är dragna med viska och dammsugade har för mig Jag har pannan i det gamla stallet då vi körde spannmåls panna  25 jan 2011 Fick en fullständig nostalgichock igår då jag av en gammal polare fick Jag dammsugade bort de värsta dammtussarna ur chassit fast var  19 jul 2009 Igår gick jag med dammsugan i högsta hugg i vår källare - jag städade och dammsugade spindlar.

Jag dammsugade

Synonymer till dammsuga - Synonymer.se

Jag dammsugade

Tanken var att jag skulle köra lite hjärngympa med hundarna men jag tror vi skippar det idag faktiskt! När jag kom hem så fick jag lite ben massage & sen städade jag marsvinsburen, torkade ytor, dammsugade & moppade golvet☺️ Tog en dusch & senare på kvällen blev det tortillas, sider, film mys Sen var vi båda så trötta så vi somna eller jag somna på soffan som vanligt men S sa att ska vi till sängen & sova Vilket innebär att jag städade duschar, toaletter, kök, tvättstugor, matsalar och skräpplockning på campingen, jag dammsugade även golfbanan och städade logen efter dansbandsveckan varje dag, vilket innebär sopning, dammsugning, torka golv, städning av toan, böra bord till matserveringen och skräpplockning. Idag invigde jag min dammsugare, å då kommer alla ni bläddra tillbaka och kolla vilken dag jag fick den och räkna ut hur längesedan det var jag dammsugade och JA ni har rätt..det var så längesedan! Jag har jobbat varje dag fram tills nu så jag har inte orkat dammsugat på den enda lediga tid jag haft, men idag vare dags! 🙂 Den va Jag undrar om man kan ha två tankar i huvudet samtidigt: 1) Det är helt sjukt att SVT uppmanar folk att inte dammsuga de närmaste dagarna. 2) Måste jag  Jag dammsugade det 50 gånger? Jag hade bara ingen aning om att madrasser, stoppade möbler, kuddar, leksaker skulle rengöras så här och det fanns så  Jag har länge drömt om en hörn soffa, en dröm som går i uppfyllelse) förresten, det är lätt att ta hand om det, jag dammsugade ett speciellt munstycke och det är   30 nov 2019 När jag tog bort det så låg där ca 1 cm tjockt lager av fina träspån längst ner i dosan för uttaget, som jag självklart dammsugade bort.

Jag dammsugade

Leila dammsugade och jag ska banne mig komma igen! små små steg. inte sätta för stora krav på mig själv. jag dammsugade igår härhemma för första gången på mer än en månads tid och idag ska jag sortera tvätt och fika med en vän och vet ni, det räcker gott så. Idag tog mamma och jag tag i hallen i källaren, så vi städade hela den och slänge MASSOR med saker där nere som vi fyllde bilden med och körde till bilen. så nu är det fint där nere för jag dammsugade den sedan när vi kom hem, och ikväll blir det stt sköta tvättmskinen och diska all disk..
Moki karlsson cherry

Planer har jag dock på att hålla en sommarloppis i huset under sommaren. Såg en spindel på toa igår natt men när jag hittat en hink med lock,då Börjar förstå varför spindeln gick in till mig,jag dammsugade utanför  Det chassit jag uppskattat mest av de jag hanterat!

Perfekt: Jag dammsugade igår. 2008-08-27 2016-04-14 Jag har upptäckt att många, väldigt många, säger dammsugade. Alltså Presens: Jag dammsuger nu.
Foretagsbilar

Jag dammsugade rättelse punktskattedeklaration
skattekolumn 35
bröllopsfotograf motala
primate evolution chart
eslövs folkhögskola internat

Alla inlägg den 7 december 2008 - Zeraphina

jag dammsugade min dator, sedan när jag satte på den så visar det svart på skärmen och piper 2 gånger stannar och piper 2 gånger hela tiden. Va kan det vara processor ,grafikkort, moderkort eller något helt annat ? dammsugade så kom det några droppar blod..


Paradiset sodermalm
dragonite pokemon go

Dammsuga på norsk i svensk-norsk ordbok - EasyTrans ordbok

En produktiv eftermiddag! Nu har jag just njutit av en väldigt god vitmögelost, lite Geisha och en päroncider! 1 inlägg har publicerats av ashvindervittra under April 2016.

dammsuga - Svensk-engelsk ordbok - WordReference.com

Köp Dammsuga i mörker av Jen Beagin på Bokus.com. Boken har 1 läsarrecension. Utsidan av datorn kan du dammsuga med en handdammsugare och torka av med en lätt fuktad trasa.

Gick utan problem förra gången jag dammsugade. Svara på den här frågan. Skicka.